el pes de la puput i la trobada amb l'agró

ahir tot anant desesperat per casa meva estava en un llac on solent haverhi cabussets , fotges, polles d'aigua  i xivitones; buscava aveure si trobava un niu d'aguilot que he deduït, quan de sobte mcosto a un arbre alt i de sobte s'he m'haixeca una bestia d'animal ; primer pensava que era un gavià, despres vaig dir bernat però veient la foto veureu que es un agró roig!!!! bingo! anava i tornava no se si esà niant o que però està voltant per allà. ( per cert la foto no es veu gens bé pk no vaig enfocar)


castellano

el peso de la abubilla y el encuentro con la garza

ayer yendo desesperado por mi casa estaba en un lago donde suelen haber zampullines, fochas, pollas de agua y andarríos chico; buscaba a ver si encontraba un nido de aguilucho que he deducido, cuando de repente me acerco a un árbol alto y de repente se me levanta una bestia de animal; primero pensaba que era una garza, después dije garza pero viendo la foto veréis que es un garza imperial !! bingo! iba y volvía no se si está anidando o que pero está alrededor por allí. (Por cierto la foto no se ve nada bien porqué no enfoqué)



també anant per uns arbres d'eucaliptus veig aixecar una puput i dic aveure seguim-la ; de sobte s'em para al lomo del meu caball  i jo reparo la càmara però en aquell moment sem va posar al fil pastor i s'em va posar en unes posicions degut a que ella pesava més que el fil pastor:

castellano
también yendo por unos árboles de eucalipto veo levantar una abubilla y digo que ver seguimos-la; de repente se me para al lomo de mi caballo y yo reparo la cámara pero en ese momento se me puso al hilo pastor y se me puso en unas posiciones debido a que ella pesaba más que el hilo pastor:

després ananr caminant vaig topar amb un camp d'aspersors dels quals s'em va aixecat una aguilot suposo que devien ser mascle i femella, potser podien ser dos mascles que saguessin ajuntat per les corrents i tal , aquí us passo les fotos no son gaire maques per tema de llum, nitides i contrasol, encara em falta molt per apendre!

castellano
luego ir caminando topé con un campo de aspersores de los que se me levantado una aguilucho supongo que debían ser macho y hembra, quizá podían ser dos machos que se hayan juntado por las corrientes y tal, aquí os paso las fotos no son muy bonitas por tema de luz, nítido y contrasol, todavía me falta mucho por aprender!



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

REsumen del verano...

estas vacaciones...

una de abubillas...